bosch niebieski

  • Elektronarzędzia akumulatorowe
  • Wiertarki i wiertarki udarowe
  • Wkrętarki i wkrętarki udarowe
  • Młoty udarowo-obrotowe i udarowe
  • Technika diamentowa
  • Technika pomiarowa
  • Szlifierki i obróbka metalu
  • Szlifierki i strugi
  • Frezarki
  • Narzędzia wielofunkcyjne Multi-Cutter
  • Piłowanie
  • Urządzenia stacjonarne i stoły
  • Obróbka płytek
  • Systemy odsysania pyłu
  • Mieszalniki
  • Opalarka i pistolet do klejenia
  • Myjki wysokociśnieniowe
  • System Bosch Mobility

«Wróć | Bosch Sklep Internetowy HEMPIS » Regulamin


Kategorie
BBS

Nowości
Newsletter

Podaj nam swój e-mail, jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

zawartość koszyka:
0 produktów

łączna cena:
0,00 PLN

kupuję
Logowanie

ilość produktów:
0 produkty

zobacz
Bestsellery

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego hempis.pl

I. Strony transakcji

Sklep internetowy, działający pod adresem www.hempis.pl, prowadzony jest przez „HEMPIS” sp. z o.o., z siedzibą w Piotrkowie Tryb. przy ul. Łódzka 30a,b . NIP 771-26-02-615, Regon 592255661, Wysokość kapitału zakładowego: 50.000,00 złotych KRS nr 0000161433 SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Konto bankowe: ING Bank Śląski o/Piotrków Tryb. 59 1050 1461 1000 0023 2718 0572

1. Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym hempis.pl jest pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorstwo, zwane dalej Nabywcą.

2. Stroną dokonującą sprzedaży produktów w Sklepie Internetowym hempis.pl jest przedsiębiorstwo HEMPIS sp. z o.o., zwaną dalej Sprzedawcą

II. Przedmioty transakcji

1. Przedmiotami prowadzonych poprzez Strony transakcji w sieci Internet są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na stronie hempis.pl w chwili składania zamówienia.

2. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie Sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

3. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie Sklepu są fabrycznie nowe, posiadają wymagane atesty, instrukcje obsługi i są objęte pełną gwarancją producenta.

4. Promocje dotyczą określonej ilości i grup towarów, a czas ich trwania jest ograniczony.

III. Składanie zamówień

1. Składanie zamówień następuje w sklepie internetowym hempis.pl poprzez: - wypełnienie odpowiednich formularzy zamówienia na stronie sklepu hempis.pl - lub przesłanie zamówienia e-mailem na adres sklep@hempis.pl - lub przesłanie zamówienia faksem pod numer (44) 646-11-77 w.50

IV. Potwierdzanie zamówień

1. Zaraz po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu. Przy zamówieniu powyżej 2000 zl zamówienie będzie potwierdzane telefonicznie.

2. Każde zamówienie złożone w Sklepie Internetowym musi zostać potwierdzone przez Nabywcę.

3. Potwierdzenie zamówienia dokonywane jest telefonicznie przez pracownika Sklepu w tym samym dniu lub do południa następnego dnia roboczego, bądź przez odpowiedź zwrotną na wiadomość e-mail wysłaną ze Sklepu.

4. Zamówienie może zostać anulowane w przypadku braku możliwości potwierdzenia telefonicznego lub braku odpowiedzi na potwierdzenie wysłane pocztą e-mail w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, bądź też w przypadku niedostępności towaru zamówienie zostanie anulowane, a klient poinformowany zostanie przez wiadomość e-mail.

5. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a Sklepem Internetowym hempis.pl

6. W e-mailu potwierdzającym zamówienie Nabywca dostaje Login i Hasło , które umożliwia sprawdzenie statusu zamówienia, przez klikniecie na stronie głównej w "historia zamówień".

V. Formy płatności

Za pobraniem - płacisz gotówką kurierowi w chwili odbioru przesyłki na terenie Polski. W ten sposób nie możesz płacić za zamówienia o wartości ponad 3000 zł. Koszt wysyłki wynosi 25zł brutto.

Kartą płatniczą - płacisz poprzez autoryzację kart płatniczych w serwisie Przelewy24 dokonywaną poprzez system autoryzacji i rozliczeń PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, ul. Kanclerska 15, 60-327. Koszt wysyłki wynosi 25zł brutto.

Przelewem - płacisz po złożeniu zamówienia. Numer konta przyślemy Ci w mailu, potwierdzającym przyjęcie zamówienia lub na zamówieniu do potwierdzenia i zapłaty. Przesyłka zostanie wysłana dopiero, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Nabywca jest zobowiązany napisać w nazwie przelewu numer zamówienia jaki dostaje w e-mailowym potwierdzeniu zamówienia. O wysłaniu paczki poinformujemy Cię osobnym mailem. Koszt wysyłki wynosi 20zł brutto.

VI. Termin realizacji

1. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

2. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. Klient zostanie o tym poinformowany.

3. W przypadku nietypowego zamówienia realizowanego za pobraniem sprzedawca może zażądać zaliczki.

4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyn po uprzednim poinformowaniu klienta.

5. Termin realizacji jest to okres, w którym sklep hempis.pl kompletuje zamówienie i dostarcza je do firmy kurierskiej. W przypadku przedpłaty lub płatności przelewem termin realizacji biegnie od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto sklepu hempis.pl

6. Termin realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych.

VII. Dostawa towaru

Koszty dostawy towaru zależą od całkowitej wartości zamówienia. Jeżeli całkowity koszt zamówienia nie przekracza 3000 zł brutto to:

-przy zapłacie za pobraniem lub kartą płatniczą, koszt wysyłki wynosi 25 zł;

- przy zapłacie przelewem, koszt wysyłki wynosi 20 zł; Przy wartości zamówienia powyżej 3000 zł brutto wysyłka jest bezpłatna.

Dostawa towaru odbywa się w wybrany określony w zamówieniu sposób.

1. Dostawy krajowe realizowane są ubezpieczoną przesyłką kurierską.

2. Orientacyjne wartości opłat są wyliczane przez nasz system i podawane w momencie składania zamówienia.

3. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

4. Odbierając towar Nabywca jest bezwzględnie zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, oraz czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem.

5. Sprzedawca nie odpowiada za niedostarczenie towaru z przyczyn leżących po stronie Nabywcy – np.: wskutek wskazanie nieprawidłowego adresu dostawy. W takiej sytuacji Sprzedawca umożliwi Nabywcy w miarę możliwości odbiór towaru z miejsca odbioru osobistego, chyba że strony uzgodnią inny sposób przekazania Kupującemu towaru.

VIII. Gwarancja i reklamacje

1. Wszystkie towary dostępne w internetowym sklepie hempis.pl są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta. Okres gwarancji zależy od producenta.

2. Do każdego towaru dołączona jest karta gwarancyjna autoryzowanego serwisu producenta. Jakiekolwiek problemy techniczne są rozwiązywane przez autoryzowane placówki serwisowe na terenie Polski, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta.

3. Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące Umowy.

4. Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail centrala@hempis.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, paragon lub fakturę potwierdzającą zakup

5. Sprzedawca może odmówić rozpoznania reklamacji, jeśli wskazane przez Kupującego dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji, w tym ustalenia Umowy, której reklamacja dotyczy lub danych umożliwiających kontakt z Kupującym.

6. Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę poprawnie złożonej reklamacji.

7. O rozstrzygnięciu reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej.

IX. Zwroty

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar musi posiadać niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a. wiadomością e-mail, na adres hempis@hempis.pl b. w formie pisemnej, na adres HEMPIS Sp. z o.o. ul. Łódzka 30a,b, 97-300 Piotrków Tryb.

4. Sprzedający niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail.

5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a. dodatkowych kosztów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.

6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

h. w której przedmiotem świadczenia są programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

i. o świadczenie usług w zakresie przewozu rzeczy, najmu samochodów,

j. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

k. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym.

8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

9. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

10. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

11. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

12. Adres do zwrotu towaru: HEMPIS Sp. z o.o. ul. Łódzka 30a,b 97-300 Piotrków Tryb.

13. W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny z 44 646-11-44 wew. 42 lub kontakt mailowy na adres: hempis@hempis.pl - w tym miejscu Kupujący otrzyma wyczerpujące informacje na temat zwrotu.

14. Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się ze sklepem hempis.pl. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej uszkodzeń powstałych podczas transportu jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej "protokołu uszkodzeń".

X. Ochrona prywatności i inne prawa

1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę „HEMPIS” sp. z o.o. danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.

2. Prezentacja zawartości Sklepu Internetowego hempis.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

3. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

4. Dane osobowe Nabywców będących osobami fizycznymi będą przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych w celu świadczenia usług przez Sprzedawcę, jak również w celach marketingowych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa Sprzedawcy, w tym Sklepu, a także dotyczących usług i towarów prezentowanych w Sklepie. Przetwarzanie zbieranych danych będzie się odbywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Podanie przez Kupującego swoich danych osobowych jest dobrowolne.

5. Dane osobowe Nabywców mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.

6. Sprzedawca zapewnia Nabywcom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.

7. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Nabywca ma w szczególności prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względu na jego szczególną sytuację, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych, gdy Sprzedawca zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania przez Sprzedawcę danych osobowych Nabywcy innemu niż Sprzedawca administratorowi danych.

8. Poufne informacje dotyczące Nabywców, w tym dane osobowe Nabywcy są chronione przez Sprzedawcę przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.

XI. Postanowienia końcowe

Wszelkie informacje dotyczące specyfikacji produktów pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów. Internetowy Sklep hempis.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego Nabywcy (kolor, proporcje, itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

Sklep Internetowy hempis.pl nie wypożycza oferowanych produktów do testowania i z tego powodu klient nie może odstąpić od umowy kupna.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży,

2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą,

3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubowne sądu przy Rzeczniku Ubezpieczonych z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartego Ubezpieczenia. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rzu.gov.pl.

W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy Regulamin.